קניות מומלצות לפני הלידה | דוורון מוצרי תינוקות

כאשר תינוק קטן מגיח לאוויר העולם זהו אחד הרגעים היותר מרגשים. כדאי להיות כמה שיותר מוכנים על מנת להיערך לחבר החדש במשפחה. לכן קצת לפני הלידה, ורגע לפני שתהיו מעט יותר עמוסים, הכנו לכם את רשימת הקניות המומלצת עבור התינוק החדש.

ריהוט לחדר תינוק

השלב הראשון הוא לרהט את חדר התינוק. לשם כך תזדקקו למיטת תינוק, שידת החתלה ומזרן. בשלושת החודשים הראשונים מומלץ להרכיב עריסה במקום מיטת התינוק הגדולה. גודלה של העריסה יותר קטן ולכן היא מסייעת להתאקלמות של התינוק החדש בעולם ועוזרת לו לחוש יותר עטוף ומוגן. לגבי שידת ההחתלה, אלו מגיעות בגדלים שונים ולכן עליכם לבחור דגם התואם את גודלו של החדר, כמו גם את הצרכים שלכם. בעת קניית ריהוט לחדר תינוק שימו לב שמדובר במוצרים של חברה מוכרת שמוצריה איכותיים ועומדים בתקני הבטיחות הנדרשים.

ביגוד לתינוק

תינוק חדש עומד להגיע וזה הזמן לצאת לשופינג הראשון. זה ממש כיף ומרגש לקנות בגדים לתינוק ויש לשים לב שקונים בגדים לפי העונה בה התינוק צפוי להיוולד. מומלץ לקנות בגדים נוחים ורכים, ולתינוקות הקטנים כדאי לקנות מכנסיים עם רגליות וחולצות או בגדי גוף בגזרת מעטפת, שלא צריך להלביש דרך הראש. בקיץ מספיקה שכבה ארוכה דקה בעוד שבחורף צריך להלביש את התינוק בשתי שכבות ביגוד לפחות. כמובן שבחורף כדאי לקנות גם גרביים, כובע ומעיל.

עגלת תינוק

לאחר שהתינוק מעט מתאושש, מומלץ וכיף מאד לצאת אתו לטיולים ולשם כך צריך לקנות עגלה. כיום ישנם דגמים שונים ומגוונים של עגלות תינוק, חלקן עגלות משולבות הכוללות סל קל, אמבטיה וטיולון. יש עגלות קומפקטיות שמתאימות לטיולים בעיר, עגלות שמתאימות לתאומים ועוד אינספור דגמים של חברות מותג מובילות. רגע לפני שאתם קונים עגלה תבדקו מה הצרכים שלכם ועשו מעט סקר שוק כדי לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר.

כסא בטיחות

בעולם המודרני כולנו מתניידים על ידי רכב ממקום למקום ולכן יש צורך בכסא בטיחות לרכב. בשנה הראשונה חובה על התינוק לנסוע ברכב נגד כיוון הנסיעה, עם סלקל או כיסא בטיחות לפי הנוחות שלכם. ולאחר מכן בכסא בטיחות מותאם לגיל. ישנם דגמים שונים של כיסאות המצוידים בטכנולוגיות מתקדמות וישנם אף כיסאות שמתאימים לכל שלבי ההתפתחות, כך שלא צריך לקנות כמה סוגים אלא סוג אחד שייתן מענה כולל לכמה וכמה שנים.

מוצרי בטיחות לבית

אומנם בתחילת הדרך תינוקות קטנים אינם זזים הרבה אך זה יקרה מהר מאוד והם יתחילו להסתובב בכל הבית. לכן יש לוודא מבעוד מועד שהחלל מתאים ומותאם לתינוקות סקרנים. ישנם מוצרי בטיחות בהם כדאי להצטייד כמו למשל שער בטיחות למדרגות, אינטרקום ומוניטור כדי שתוכלו תמיד לדעת מה קורה כשאתם מעט רחוקים (בחדר אחר), מעצורי בטיחות לדלתות, מגן לשקעי חשמל, מנעולים לדלתות הארונות ועוד.

אביזרי האכלה

בין אם בחרתם בהנקה, בין אם בתמ"ל ובין אם בשילוב של שניהם, עליכם להצטייד במוצרים שיקלו על שגרת ההאכלה שלכם ושל התינוק הקטן. בקבוקים ופטמות, משאבת הנקה, כלי אוכל, סינרים כסא אוכל, כל אלו ועוד הם מוצרים שיעזרו לכם להרגיל את התינוק הקטן לשגרת אכילה מזינה ובריאה.

משאבת חלב נטורל פילינג

לדוגמה, ניתן לרכוש משאבת חלב נטורל פילינג

מוצרי טיפול והיגיינה

הטיפול בתינוק מאוד נרחב ומלבד בטיחות, יש לקנות מוצרים שיעזרו לכם לשמור גם על ההיגיינה שלו. כאן נכנסים לתמונה מוצרי החתלה, טיפוח וטיפול: אמבטיה לתינוק, מעמד לאמבטיה, שמפו וסבון, טיטולים, חיתולי בד, מגבונים, משחת החתלה, מקדם הגנה, מסרק ומברשת, מספריים לציפורניים, מדחום דיגיטלי ועוד.

מוצרים לאם ולתינוק

גם האם צריכה להתכונן ולקנות לעצמה מוצרים לפני הלידה ביניהם מנשא ותיק החתלה בהם תוכל להשתמש בין אם נשיאת התינוק והרגעתו ובין אם נשיאת מוצרי טיפול וטיפוח כאשר יוצאים לסיבוב ארוך מחוץ לבית. מלבד שני אלו כדאי גם לקנות רפידות הנקה, פדים, משחת לינולין לפטמות, כרית הנקה ועוד.

צעצועים והנאה

לאט לאט התינוקות יגדלו ויהיו הרבה יותר עצמאיים אבל עד שזה יקרה חשוב שיהיו מוצרים שגם יעזרו להורים להתפנות לדברים אחרים וגם יפתחו את חושיו של התינוק ויגרו אותו ללמוד. בין המוצרים בקטגוריה של מוצרי התפתחות, נמצאים החשובים מכולם והם טרמפולינה לתינוק ואוניברסיטה. בשני המוצרים הללו אפשר להניח את התינוק, בהשגחה כמובן, ולאפשר לו לחקור מעט את העולם, להפעיל את גופו וגם קצת להתנסות, ללמוד וליהנות.

טוען...