עגלות תינוק מומלצות לשנת 2019 | דוורון מוצרי תינוקות

עגלה לתינוק מומלצת

בחירת עגלת תינוק זו סוגיה מורכבת. ההיצע כל כך רחב, ישנם המון דגמים ואין נכון או לא נכון. כיום לא חסרות עגלות מומלצות ולכן לא פעם, הבחירה הטובה ביותר תהיה יחסית לכם, לצרכים שלכם, למידת הנוחות שאתם מחפשים ובעיקר, לבטיחות והנוחות של מי שיושב בפנים: התינוקות הקטנים. הורים חדשים כוותיקים, אם אתם עומדים לפני רכישת עגלה לתינוק ומוצאים את עצמכם מתלבטים, לפניכם מספר דגמים מומלצים שכדאי לכם לשקול.

 

עגלה משולבת טריו סטייל גו אפ

עגלה משולבת טריו סטייל גו אפ של חברת המותג המובילה צ'יקו, גם היא נמצאת ברשימת העגלות המומלצות. העגלה משלבת בין טיולון, סלקל וסל שכיבה ומתאימה לתינוקות בשלבי התפתחות שונים ולשימושים מגוונים. העגלה מיועדת מגיל לידה ועד 15 ק"ג, הסל קל מתאים לתינוקות רכים ועד 13 ק"ג וסל השכיבה ישמש אתכם עד שהתינוקות הקטנים יגיעו ל – 9 ק"ג. בנוסף לעגלה ישנם יתרונות רבים נוספים כגון גגון רחב עם רשת הצצה, גלגלים גמישים ומתכווננים, מערכת קיפול נוחה לשימוש, שני כיווני נסיעה, כיסוי רגליים, כיסוי נגד שמש ומשטח החתלה. בנוסף ניתן להתקין על העגלה סלקל באופן מהיר וקל.

עגלה משולבת טריו סטייל גו אפ

עגלה משולבת קוויק וואן - Kwik One


קוויק וואן היא עוד עגלה מוצלחת מבית צ'יקו והפעם מדובר על עגלה משולבת. סל השכיבה של העגלה מתאים מגיל לידה ועד 9 ק"ג. מושב העגלה מתאים מגיל לידה ועד 15 ק"ג. אם אתם מחפשים נוחות ופשטות זו וודאי העגלה עבורכם, השימוש בה כל כך יעיל שהוא פשוט נוח. העגלה כוללת משענת גב שמגיעה עד מצב שכיבה מלא, ריפוד נוח המתאים לנסיעות וטיולים, גגון רחב המספק אקסטרה תוספת הגנה מפני השמש ומערכת רצועות עם חמש נקודות עיגון לבטיחות מקסימלית.

עגלה משולבת קוויק וואן - Kwik One

עגלת מיינמו 2


עגלת מיינמו 2 של צ'יקו מתאימה מגיל לידה ועד 15 ק"ג. עגלה זו גם ניחנה ביתרון הקומפקטיות והיא מתקפלת ביד אחת עם מנגנון קיפול נוח ויעיל. עיצובה האלגנטי והיוקרתי נראה לעין בשל הקווים הנקיים שלה. אולם מלבד העיצוב, עגלה זו מאוד איכותית. היא כוללת ריפוד נוח במיוחד, גגון שמש רחב לתוספת הצללה, מנח רגליים מתכוונן, משענת גב המתכווננת למצב שכיבה מלא וכוללת 4 מצבים.לעומת עגלת מיינמו 1 עגלת מיינמו 2 מגיעה עם פגוש וגגון ארוך. כמו כן העגלה מגיעה עם תיק נשיאה המתאים לטיולים, עם כיסוי גשם וידית נשיאה כדי שניתן יהיה לסחוב בקלות את העגלה גם כשהיא מקופלת או אינה בשימוש. 

עגלת מינימו 2 - Miinimo 2

 

עגלת בליס


עגלת בליס מבית טוויגי מתאימה לשימוש החל מגיל חצי שנה ועד שלוש שנים. היא אלגנטית, מאוד יוקרתית וגם קומפקטית ולכן היא מתאימה לשימוש גם בעיר. הסגירה של העגלה קלה במיוחד, למעשה ניתן לבצע זאת ביד אחת בלבד. כמו כן לעגלה ריפוד נוח להסרה וקל לניקוי, גלגלים מתכווננים ואם אתם גרים בבית קטן יחסית, לידיעתכם זו עגלה שמתקפלת לגודל מינימלי ואינה תופסת מקום רב בחלל.

 

עגלת בליס - Bliss

יש לציין כי מדובר בהמלצות החנות בלבד הנסמכות על ניסיון רב שנים של הצוות בתחום. כמובן שעליכם לחקור ולמצוא את העגלה המומלצת והטובה ביותר עבורכם.

טוען...