סקירת מוצר - כיסא בטיחות NextFit IX מבית צי'קו | דוורון מוצרי תינוקות

כיסא בטיחות נקסטפיט איי אקס  NextFit IX הוא דגם חדש ועטור פרסים של חברת צ'יקו האיטלקית. הוא כולל מקצה שיפורים אל מול הדגם הקודם אך מציע את אותה איכות אופיינית ובלתי מתפשרת.

אם אתם חובבי נסיעות תזדקקו לכסא בטיחות איכותי כאשר אתם יוצאים לטיול עם ילדים. ענקית מוצרי התינוקות צ'יקו האיטלקית, מציעה לכם מבחר גדול של אפשרויות, ביניהן אחד הדגמים החדישים והוא נקסטפיט איי אקס. רק כדי לסבר את האוזן: כסא זה קיבל את הציון הגבוה ביותר במבחני הריסוק של ה- Consumer Report, תחת קטגוריית הכיסאות הרב תכליתיים. נכון לשנת 2018 הוא מדורג במקום הראשון.

כסא הבטיחות מתאים מגיל לידה ועד משקל 30 ק"ג ובכך מונע מכם את ההשקעה בשלושה כיסאות שונים, שכן הוא מתפקד כסלקל וכסא בטיחות. הוא מתאים לנסיעה עם ונגד כיוון הנסיעה, בהתאם להוראות הבטיחות, משקל התינוק וגילו. כמו כן הוא מגיע עם כרית פנימית הניתנת להסרה ומיוחדת לתינוקות מגיל לידה ועד 5 ק"ג. 

כיסא בטיחות נקסטפיט איי איקס של צ'יקו

 

כסא בטיחות נקסטפיט איי איקס של צ'יקו מצויד בטכנולוגיות חדישות 


הטכנולוגיות המשולבות בכסא מציעות מספר שיפורים בהשוואה לדגם הבסיסי: הכסא מצויד במערכת ComfortFlex® אשר בעת חגירת הפעוט מסיטה את רצועות הכסא ומעניקה ריפוד נוסף לירכיים. מערכת הזיפ תאפשר לכם לנקות את הריפוד ממש בקלות: ניתן להסיר את הריפוד במהירות גם כאשר הכסא מעוגן לרכב וללא הצורך לנתק אותו. כדי לבלום את זעזועי הנסיעה בריפוד עצמו משולב Eps שזהו חומר בולם זעזועים הנגרמים מפגיעות הדף. לכיסא מערכת בעלת 9 מצבי שכיבה וישיבה  ReclineSure®המתאימה לכל סוגי הרכבים. בנוסף מותקנת בו מערכת SuperCinch® להידוק מקסימלי של הכסא לרכב ללא הפעלת כוח, מערכת הידוק חגורות חדשה Locking Clip ופלס התקנה RideRight® המאפשר להתקין את הכסא בזווית הבטוחה והמדויקת ביותר.


נוחות


גם הנוחות של הכסא השתפרה פלאים והפעוטות נהנים מכסא מרופד בריפוד סקיי דמוי עור שיקי ואופנתי, ממתקן כוס טרמי השומר על טמפרטורת הבקבוק וממידת התאמה אופטימלית של משענת הראש למשתמשים. בנוסף בכסא ישנו ריפוד נוסף באזור הירכיים. גם עבור ההורים מדובר בכסא נוח לשימוש המאפשר למתוח את הרצועות ביד אחת, מה גם שהוא מיוצר מבדים הניתנים להסרה בקלות כך שתוכלו לכבס אותם אף מבלי הצורך לנתק את הכסא מהמושב ברכב.


בטיחות


הבטיחות המקסימלית משחקת תפקיד מרכזי בבחירת כסא בטיחות לרכב ואכן יש לכך התייחסות בדגם הזה. בשלד הכסא משולבות זוג קורות פלדה ובריפוד משולבת טכנולוגיה בולמת זעזועים שתגן על הילדים מפני פגיעה. בנוסף הכסא כולל גם מערכת המאפשרת הידוק מקסימלי של כסא הבטיחות לרכב ללא הפעלת כוח, מערכת הידוק חגורות חדשה ואף פלס התקנה אשר באמצעותו ניתן להתקין את הכסא בזווית הכי בטוחה לאורך הנסיעה. ואם תהיתם לגבי התקנים שלו: כיסא הבטיחות Nextfit Ix  מותאם גם לתקן האמריקאי Fmvss 213 והתוקף שלו הוא לשמונה שנים מיום ייצורו.       

כיסא בטיחות נקסטפיט איי אקס Chicco דגם NextFit IX

 


עם כסאות הבטיחות של צ'יקו אתם יכולים להרגיש בטוחים


חברת צ'יקו הפכה עם השנים לשם דבר בתחום המוצרים לתינוקות ולילדים, זאת הודות למוצרי איכות מהשורה הראשונה. צ'יקו זהו מותג איטלקי עם שישים שנות ניסיון בכל הקשור לתינוקות שלאורך השנים זכה להערכה רבה בכל העולם. בין אם אתם רוכשים כסא בטיחות לתינוק שרק נולד ובין אם כסא לרכב לפעוטות, כל כסא בטיחות של צ'יקו מתוכנן לנוחות מקסימלית, בטיחות מרבית ולשקט נפשי עבורכם ההורים. חדשנות ברמה עולמית ושימוש נוח וידידותי הופכים את מושבי הבטיחות של צ'יקו לקלים להתקנה ואת הנסיעה לכמה שיותר בטוחה ומיטבית.

טוען...