סקירת מוצר בקבוק לתינוק נטורל פילינג של צ'יקו | דוורון מוצרי תינוקות

בקבוק לתינוק נטורל פילינג של צ'יקו

סקירת מוצר בקבוק נטורל פילינג של ציק'ולהאכלת התינוק ישנה חשיבות רבה להתפתחותו ולבריאותו, לאיכותה של שנת הלילה שלו ולשקט שלכם ההורים. כדי שהאכלה תהיה כמה שיותר יעילה ונוחה יש להשקיע מחשבה בבחירת הבקבוקים הנכונים. בקבוק הנטורל פילינג של צ'יקו הוא הבקבוק שהכי קרוב לאמא, כך ניתן לשלב בקלות וביעילות הנקה עם האכלה בבקבוק, בין אם בוחרים לשאוב ובין אם לשלב תמ"ל.


כל הסיבות לבחור בבקבוקים של צ'יקו


צ'יקו היא חברת מוצרי התינוקות הגדולה ביותר בעולם ולה צוותים שלמים אשר עובדים על פיתוח מוצרים חדשניים והנגשת מוצרים קיימים על מנת שיתאימו לעידן הנוכחי. לא בכדי במחקר שנערך באירופה נתגלה כי 95% מהתינוקות שהתנסו בבקבוק הנטורל פילינג של צ'יקו הצליחו לאכול באופן מידי. מטרת היסוד שעומדת בבסיס עיצובו של הבקבוק היא הקלה על האם המניקה, כך שתוכל לשלב בקלות בין ההנקה לבין האכלה בבקבוק. על כן כשצוות הפיתוח ניגש לעיצוב הבקבוק הוא התייחס לשלושה נושאים עיקריים, אלו גרמו לו להגות את העיצוב הנוכחי של הפטמה והבקבוק.


הנחות העבודה שהובילו לפיתוח בקבוק נטורל פילינג:


טרם עיצוב הבקבוק המומחים של צ'יקו שמו לב לשלושה נושאים חשובים שמתקיימים במהלך הנקה:

  • תנוחת התינוק – לכל אורך ההנקה תנוחת התינוק נותרת אותו הדבר: שכיבה מלאה. כתוצאה מכך הראש והגוף נשארים מאוזנים. זאת בהשוואה לשימוש בבקבוקים אחרים בהם יש צורך לשנות את זווית הבקבוק כדי שיכנס חלב וכתוצאה מכך גם את תנוחת התינוק.
  • קצב האכלה – בהנקה קצב ההאכלה הוא איטי מאוד כאשר בבקבוק הקצב מהיר יותר. עם זאת הקטנת נקב פטמת הסיליקון בבקבוק תגרום לקריסה של הפטמה.
  • טקסטורה – התינוק מרגיש את טקסטורת העור והעטרות מסביב לפטמת האם לעומת הבקבוק ולו טקסטורה סיליקונית וחלקה.

המסקנה מחקירת הנושא וההשוואה בין בקבוקים קיימים להנקה הייתה שברוב הבקבוקים התינוק למעשה עובר התניה ומבין שהנקה קשה עבורו ובקבוק קל יותר, לכן בסופו של דבר רוב התינוקות מסרבים להנקה ודורשים בקבוק. עם הנחת יסוד זו יצאו לדרך.


היתרונות של בקבוק נטרול פילינג


לבקבוק נטורל פילינג ישנם יתרונות רבים וטובים המתייחסים לנקודות שהעלה צוות החוקרים:

  • תנוחת התינוק - בקבוק הנטרול פילינג מבית צ'יקו עוצב עם פטמה נטויה שאינה יוצאת ממרכז הבקבוק. כתוצאה מפיתוח חדשני זה, הפטמה נשארת מלאה באוכל לאורך כל האכלה ללא הצורך לשנות את תנוחת התינוק.
  • טקסטורה וקצב האכלה - הפטמה עצמה מצופה בטכנולוגיית "מאמ אפקט" ולה טקסטורה מחוספסת ממש כמו העור של האם. בבסיס פטמת הסיליקון שולבו עיטורים המדמים את העטרה הטבעית והם מהווים מנגנון לפריקת לחץ בכדי שהפטמה לא תקרוס במקרה של שאיבה מוגברת.


יתרונות נוספים של בקבוק  לתינוק מדגם נטורל פילינג - בקבוק לתינוק  נטורל פילינג הוא היחיד שמשלב שני פתחים לכניסת אוויר, בשילוב הזווית הנטויה של פטמה הוא פועל למנוע את תופעת האנטי קוליק האופיינית אצל תינוקות בחודשי חייהם הראשונים. הבקבוק עצמו עוצב בצורה כדורית כך שיהיה דומה לשד האם גם מהבחינה הוויזואלית והדגמים השונים מתאימים לשלבי התפתחות שונים וכן גם לפגים ולפעוטות שאוכלים מעט בהשוואה לאחרים.

בקבוק נטורל פילינג צבעוני - NaturalFeeling bottle 6m+ 330 ml
מה עוד חשוב לדעת?

 

  • פטמות הבקבוק - הפטמות הקיימות הן טיפה 1, 2 טיפות, 3 טיפות, 4 טיפות, רב שלבי ואיקס, שהנה פטמה מותאמת לשילוב של תמ"ל עם דייסה. הפטמות עוצבו על מנת להתאים לכל גודל של בקבוק, כך שבכל גודל של בקבוק ניתן לשלב כל סוג של פטמה.
  • ניקיון הבקבוק – המבנה הייחודי של הבקבוק מאפשר גישה נוחה ופשוטה לכל חלקיו והוא אינו כולל אביזרים שוחקים, מה שמאריך את אורך חיי הבקבוק.
  • בטיחות – הבקבוק מעוצב ללא ביספנול A. יש לקחת בחשבון כי על פי המלצות משרד הבריאות יש להחליף בקבוק כל 60 ימים. זאת מהסיבה הפשוטה והיא שהשימוש המוגבר בבקבוק לשם האכלה יחד עם ניקוי הבקבוק לאחר כל האכלה, תורמים לשחיקת הבקבוק.


לסיכום: ההמלצה היא לקנות ללידה מינימום 4 בקבוקים ולהשתמש במברשת עם סיבים רכים לניקוי הפנימי של הבקבוק. בדוורון תמצאו מגוון רחב של מוצרי האכלה לתינוקות, לרבות בקבוק נטורל פילינג של צ'יקו הידוע כאיכותי ומושלם לתינוקות קטנים ופעוטות וכן לאימהות, הרוצות להניק ולשלב האכלה בבקבוק בו זמנית.

טוען...