מנשאים מומלצים לתינוק | דוורון מוצרי תינוקות

מנשא מומלץ לשנת 2018

משפחות השואפות לגדל את ילדיהן בנוחות מקסימלית ועם המון קרבה מוצאות לנכון להשתמש במנשא. משחר ההיסטוריה ועד היום מנשאים מציעים יתרונות רבים הן לתינוקות הרכים והן להורים. החל בידיים פנויות לביצוע פעולות יומיומיות ועד הרדמה והרגעה בבית ובחוץ, אין ספק שכל הורה זקוק למנשא, מנשא לתינוק הוא מוצר חיוני. כדי שהמנשא שלכם יספק לכם את המענה המושלם, ריכזנו עבורכם כמה מן הדגמים המומלצים.

מנשא חזה דגם אולטראסופט מג'יק (Ultrasoft Magic) של ציקו 

אם חיפשתם אחר המנשא הקלאסי חברת צ'יקו איטליה עיצבה עבורכם מנשא תינוק קל ונוח לשימוש בבית ובחוץ. מנשא חזה דגם אולטראסופט מג'יק מתאים ממשקל 3.3 ועד 11.5 ק"ג והוא מעניק לתינוק תמיכה פיזיולוגית. הודות לכיס הייחודי המשולב במנשא ההורה והתינוק נהנים מקרבה חיונית, זאת לצד רכות מקסימלית בשל הבדים הרכים, הנושמים והמפנקים.

מנשא חזה אולטראסופט מג'יק  - Ultrasoft Magic

 

 

 

 

 

 

 

 

מנשא חזה אולטרהסופט ((Ultrasoft) של chicoo

דגם נוסף של חברת צ'יקו העולמית הוא מנשא אולטרהסופט המתאים החל ממשקל 3.3 ועד 11.5 ק"ג. העיצוב הקלאסי של המנשא הופך את השימוש בו לנוח ופשוט במיוחד הן בתוך הבית והן מחוצה לו. מלבד תמיכה פיזיולוגית לתינוק המנשא מאפשר את הקרבה החיונית בין ההורים לתינוק, הוא מיוצר מבדים מפנקים, נושמים ורכים וכולל מערכת רצועות להתאמה מרבית.

מנשא חזה אולטרהסופט  - Ultrasoft של צ'יקו

 

מנשא חזה קומפיפיט (Comfyfit)  של צ'יקו 

מנשא חזה קומפיפיט של חברת צ'יקו מתאים לתינוקות ממשקל 3.6 ועד 15.8 ק"ג. הוא מתלבש על הגוף בצורה מאוד נוחה ולכן מסייע להורים להרים את ילדיהם בקלות. המנשא עשוי מבד נושם, רך ונעים, הוא קל לנשיאה אך יחד עם זאת מאוד בטיחותי. החל מגיל 6 חודשים ניתן לשאת את התינוק בשתי דרכים: עם הפנים כלפי חוץ או כלפי פנים.
מנשא חזה איזי פיט (Easy Fit Baby Carrier)
לחברת צ'יקו ישנם אינספור דגמים מובילים ביניהם גם מנשא חזה איזי פיט. המנשא מתאים מגיל לידה ועד 9 ק"ג והוא מעוצב בחוכמה כדי לאפשר שימוש נוח ופשוט. עיצוב מושב התינוק על פי האות M מאפשר לו לשבת בצורה נוחה ויציבה יותר, הן עם הפנים כלפי פנים והן כלפי חוץ. המנשא נוח לקיפול ונשיאה, מיוצר מבדים נושמים ורכים ועיצובו מאפשר לתינוק לתמרן במנשא ולזוז בנוחות.

מנשא חזה Comfyfit של צ'יקו

מנשא גב פיינדר  (Finder Backpack)

מגיל 6 חודשים ועד שהתינוק יגיע למשקל 15 ק"ג תוכלו לצאת אתו לטיול או לבצע פעולות שגרתיות בבית עם מנשא הגב של חברת צ'יקו. מנשא גב דגם פיינדר מתאים במיוחד לטיולים ארוכים בשל עיצובו המיוחד. הדגם קל מאוד לנשיאה, רצועות הכתפיים מרופדות וניתן להתאים אותן לגוף שלכם. את המנשא ניתן לכוונן בארבע דרכים שונות, עיצובו מדמה כסא קטן ומשענת הגב שלו אגרונומית כך ששומרת על מקסימום נוחות ויציבות.

מנשא גב Chicco דגם Finder Backpack


מנשא גב אוורסט   (Everest)

מנשא גב אוורסט מעוצב לטיולים ארוכי טווח ומתאים לתינוקות ממשקל 7.3 ועד 15 ק"ג. המנשא ניתן לכוונון ומאוד קל לנשיאה הוא מיוצר מבד נושם ורך למגע ומשענת הגב של התינוק ארגונומית ורכה כך ששומרת על יציבתו נכונה לאורך הטיול. את המנשא ניתן להעמיד על הרצפה לפני השימוש והוא מגיע עם כיסוי גשם להגנה על התינוק בתנאי מזג אוויר מאתגרים.

מנשא גב Twigy דגם Everest

טוען...