האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר

שירות תיקונים

לקבלת שירות תיקונים במקום, ניתן להגיע למחסני החברה הממוקמים באזור התעשייה ג'וליס

בימים: א' – ה' בין השעות 08:00-14:00 –  בתיאום מראש בלבד !

את מדניות התיקונים של החברה ניתן לקרוא בכתב האחריות המפורט להלן.

 

מדיניות שירות ואחריות של מוצרים:

תודה שרכשתם ממוצרי דוורון יבוא ויצוא בע"מ (צ'יקו, גרקו ואינפנטי ועוד).

על מנת להינות לאורך זמן מפעולתו התקינה של המוצר, נא הקפידו על תפעול המוצר עפ"י הוראות היצרן.

  1. תוקף תעודת אחריות זו, שנה מיום הקניה, שירות באחריות יינתן עבור תיקון חלקי מתכת של שלדת העגלה, שאינם תקינים ו/או  פגומים ואשר נעשה בהם שימוש סביר ו/או אשר נתגלה בהם בלאי סביר.
     
  2. השירות אינו כולל נזקים או תיקונים אשר נובעים משימוש אשר אינו עפ"י הוראות היצרן/יבואן/ ו/או אשר נעשה בהם שימוש בלתי סביר וזאת עפ"י חוות דעתה של חברת " דוורון יבוא ויצוא בע"מ".
     
  3. אחריות החברה לא תחול במקרים הבאים:
    • אחריות החברה אינה כוללת ריפוד.
       
    • אחריות החברה אינה כוללת בתוכה תקרים בגלגלים המנופחים באמצעות אוויר.
       
    • אחריות החברה אינה כוללת בתוכה ספוגים לידיות ורגליות.
       
    • אחריות החברה אינה כוללת בתוכה שבר אשר נגרם בירידה או בעליה במדרגות או נזק כתוצאה מתאונה.
       
  4. השירות יינתן ללקוח וזאת ע"י החנות בה נרכש המוצר ו/או בחברה עצמה.

אנו נאסוף את המוצר מהחנות ונחזירו לחנות כעבור שבוע מיום האיסוף.

במידה והמוצר נמצא בתקופת האחריות יש לצרף למוצר צילום תעודת אחריות + חשבונית קנייה.

במידה והמוצר לא באחריות אנו ניצור עימך קשר בנוגע לתיקון והתשלום הכרוך בכך.

הוראות שימוש כלליות:

  • יש לשמן את הגלגלים והמפרקים בספרי שמן מסוג WD40 מידי חודש.
     
  • שמירה על ניקיון העגלה יעשה ע"י ניגוב המתכת במטלית יבשה וזאת עפ"י הוראות היצרן.
     
  • יש לכבס את הריפוד במים קרים בכביסה ידנית ללא סחיטה וללא חומרי הלבנה.
     
  • אין לייבש במייבש כביסה.

אזהרה: אין לרדת עם העגלה במדרגות, יש לקפלה תחילה.